Är i Norge :)

Efter skolan åkte jag direkt till Arlanda och tog flyget till Oslo. I Oslo hittade jag tåget och åkte till Drammen. Sen gick jag till hotellet. Jag är såå stolt att jag klarade att åka från Arlanda till hotellet i Drammen helt själv! :) Sen gick jag 20-30min med söta Istoriah som var väldigt pigg och nyfiken. Det är huuur många som helst på tävlingen! Det är 24 stall och jag har ekipage numer 796. Boxarna är fina och ljusa som är bra. Idag ska jag hoppa Istoriah 120 på stora banan. TAGGAD!! Skriver sen hur det gick med kanske lite bilder :)
PUSS PUSS <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kom Istoriah dit?

2011-04-29 @ 19:07:38
Postat av: katta <3

Jag fick inte missa skolan eftersom jag hade prov, därför åkte jag själv. Mamma och våran hästskötare åkte på morgonen. :)

2011-04-29 @ 23:14:25
Postat av: Anonym

Jaha haha! :D Lycka till! :)

2011-04-30 @ 08:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0