Back on track

Hjälper för det mästa till:

  • Muskel värk
  • stimulera blodcirkulationen

 

Genom att låta modern textilteknologi och traditionell kinesisk läkekonst som fått stöd i vetenskapliga undersökningar mötas, skapar Back on Track produkter som hjälper både människor, hästar och hundar.

Back on Tracks led- och muskelskydd tillverkas av en funktionstextil där keramiska partiklar smälts in i polyester- och polypropylentrådarna. När de keramiska partiklarna värmts upp av kroppsvärmen återreflekterar de en långvågig värmestrålning, en s.k. långvågig infraröd strålning, som effektivt stimulerar blodcirkulationen i vävnaderna under textilen.

Back on track är såå bra! Mina hästar har väldigt mycket back on track täcken, skydd, ex Rekomenderar det starkt. Jag har back on track benskydd och täcka på varje natt. Köpte även till mig själv nyss. Det funkar väldigt bra. Hade det en natt och sen var min rygg helt ok. Man kan köpa back on track på de flesta hästaffärerna. De här tycker jag är bra;

Benskydd Royal Täcke Fleece Supreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0