VITA hästar!! :P

Är det lag på att vite hästar måste smutsa ner sig hela tiden? Är vita hästars huvudmening med deras liv att irtera sina ägare? Eller vill vita hästar vara svarta/bruna/gröna hästar? hmmm många funderingar men jag tror att vita hästar bara vill retas. Det bästa Lexus vet är att när jag fint borstat honom och tvättat svansen att rulla sig i bajs eller i lera om ute i hagen. Det värsta jag vet som händer jaa ALTID är före en klass, när jag ska gå banan och jag har borstat honom fint och han lägger sig i bajset!! Då tänker jag smart och mockar innan jag går MEN TROR NI DET STOPPA HONOM?? NEJ! han bajsar och rullar. :P Så då är jag ännu smartare och tar på honom täcka med hals på. MEN NEJ! Gissa vad han gör då! Han lägger huvudet i bajset! Nästan som en kudde. Och hur lett är det att få bort, INTE ALLS!! Så nu måste jag hitta någon varje klass att hålla honom. JAJA. Det värsta är att det inte går att bli arg på honom när man ser hans söta ansikte med de där stora nyfikna ögonen. SÅ SÖT <3 <3
Nån annan med samma problem?

PUSS <3 <3 <3 <3 <3 <3


Lexuspexus<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har!

2011-04-28 @ 14:36:15
Postat av: katta <3

kul att nån har samma problem som jag :D haha.

Puss <3

2011-04-29 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0