Fina ponnys som jag rekommenderar till salu

Independent miss
Drömponnyn!. Hästar säljes
Typ: C -  Inriktning: Hoppning -  Kön: Sto -  Födelseår: 1996
Namn: Independent Miss
Meriterad ponny som har gjort allt! Supersnäll i all hantering. Fantastisk läromästare som plockar
rosetter på varje tävling vi är på! Går idag Msv/Msv A.
Tidigare vunnit NM Guld, SM Brons och Baltic Cup flertalet ggr.
En drömponny som alltid ställer upp och som älskar att tävla! Supersnäll i all hantering.

Filmer finns på youtube. Sök på larsingesjoqvist

FIlmerna är från Grevagården.
Vinst och 3e plac Msv B och 2a plac Msv A!

Hör av er vid intresse. Lånas EJ ut.
Pris disk med rätt köpare
Pris 300 000 kr





Amigo

C-ponny
Har ingen annons men kan säga att den här hästen hoppar hur bra som helst med väldigt många
o bra meriter. Amigo hoppade NM iår men har hoppat i många NM där han även vunnit. Han är
lite som Lexus. 



De La Marcos Oliver

D-ponny
Oliver är ganska ung runt 8 tror jag men redan många meriter. Den här hästen hoppar hus! Jag
önskade att jag skulle haft tid o plats att köpa honom. Hittade ingen annans heller. Det här e en
EM häst som kommer gå långt.


Eklyckans Kamino

C-ponny
Väldigt trevlig o mysig ponny som alltid är positiv. Har inte gjort så många stora klasser. Men
hoppat några MSVAn. Var 2a i MSVAn i Dagstorp. 



Känner alla de här så om ni är seriösa så kan ni prata med mig. Har du någon tävlings storhäst/ponny som är till salu så kan jag lägga upp den på bloggen. Det är bara att maila en text. [email protected]

Kommentarer
Postat av: flizza ♥

De La Marcos Oliver är väl den som var på falsterbo? Han var JÄTTEFIN!!!

2011-08-25 @ 19:29:34
URL: http://fwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0