EM banan

Fattar inte hur jag klarade den här banan på bara 4fel båda varven på 135! Banbyggaren heter Mauritz(ingen aning om det e rättstavad)  han byggde super bra banor fast som var extremt svåra. Men det kan man inte klaga på, det var ju framför allt ett mästerskap. Jag är väldigt spänd över att han ska bygga banorna på Grevargården nu i helgen:) hoppas han bygger svårt. Försökte rita banan så bra jag kunde...
fredags banan
Om man gjorde minsta lilla felet, rev man eller fick stopp. Man behövde rida perfekt :P. Det svåraste på banan var 4 till 5. Det var VÄLDIGt svårt att få tillbaka Istoriah efter en vattengrav till en hög räcke bara några meter ifrån! Men det klarade jag faktiskt :) Hinder numer 12 hade en vattenmatta, men istället för att som vanligtvis lägga den framför eller under hindret låg den efter hindret. Då gäller det att hålla avsprångspunkten långt ifrån eftersom hästarna tror hindret är över mattan, så de river enkelt fram. Men det klarade jag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0