Godis promenad med sötisen <3 <3

Det var så himla bra väder igår! 26 grader o sol :) Så efter jag hade ridit alla tog jag Lexus ut igen, för en promenad. Fast det blev ingen lång promenad, bara till äppelträdet o tillbaka :D Jag o Lexus var där o åt äpplen i typ 15min. Hade JÄTTE mysigt <3 Det roliga är att han inte kan äta o gå samtidigt :D ja fast inte så konstigt eftersom han e kille ;) På vägen tillbaka till stallet försökte jag äta några äpplen men han lyckades alltid ta den. Bus killen :D

 

Jag har aldrig haft sån stor kontakt med nån annan häst som med Lexus <3 <3 vi litar 100% på varandra o han är verkligen min bästa vän. Jag kommer seriöst aldrig kunna sälja honom! Ush vilken hemsk tanke att sälja honom :(


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad är det för bett du har i,och varför?=)

2011-08-28 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0