Nu har jag äntligen internet :)

Igår var det lite knasigt :P Vet inte vfr men Lexus ville inte hoppa så han hoppade bara 1an o 2an. Jag var ledsen men tvingade mig själv att glömma det o koncentrera på Istoriah. Hon gick in o gjorde en underbar nolla. Det betydde att jag låg 2a i SM till finalen efter Johanna Johansson. Lotta (Björe) tyckte att jag skulle ta Lexus i derbyt som gick samma dag. Först trodde jag hon skämtade :D Jag fick nästan direkt hoppa upp på honom igen o rida till framhoppningen. Jag hade faktiskt inte sett banan innan jag anmälde mig. Men jag fick se för min oro att man hoppade ut ur banan o hoppade pullmagrav, bank, flera meter hög backe upp o ner som var jätte brant, m.m... Jag ångrade nästan att jag anmälde eftersom jag inte riktigt hade gjort sånt förut, men klassen gick bara i LA så jag gjorde det ändå. Åå det var nästan det roligaste jag gjort! herre gud vad kul det var haha :D jag gallopperade i full fart o hade super kul. Men den som hade mest kul var självklart Lexus. Vi gick nolla :D o vet ni vad! Även fast jag var först ut med ca 30 efter mig vann jag klassen! Det trodde jag aldrig att jag skulle vinna ett derby, haha. Jag vann även en cykel!!! Den är typ väldigt bra också, så om nån vill ha en bra cyckel så kan ni köpa den.

Idag gick ush dåligt. Jag var näst sist ut i finalen o hade stor chans på guld :P men jag förstörde det :( Fick ett ner, ett stopp o 2 tidsfel. Så slutade på 10 fel totalt efter de tre dagrna (eller igentligen 10,8 om man räknar stilpoängen). Men det räckte bara till en 7e plats som iaf var en placering. Men jag är ändå piss sur på mig själv. Jag var väll för nervös eller nått. :( Jaja jag har många SM kvar.
två taggade hästar
Kompisarna.
Invigningen. Jag är den som går efter hon i klarblå kavaj.
En lugn Flamingo bredvid en inte så lugn Lexus :D
Derbyt prisutdelning
Min Cyckel <3

Ska ladda ner filmerna nu. Mer bilder kommer nog imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0