OJ! Vilken storm!

När jag red Istoriah i ridhuset kom det plötsligt värdens åskskur! Det lät så fruktansvärt mycket o högt i ridhuset så jag trodde att taget skulle rasa! Plötsligt blev marken vit! Pappa kom in så han höll Istoriah medans jag kollade att hästarna i stallet var okej. Men det gjorde så fruktansvärt ont! Det var jätte stark hagel, kändes som någon kastade stenar på mig. Så jag kunde ju inte ta in Istoriah. Hon blev helt hysterisk då hon sparkade o stegrade. Jag blev faktiskt riktigt rädd! Åskan var 1km bort o hela marken skakade! Men efter 40min var det klart o jag tog henne in till stallet. Sen kom jag på att Pimms(min hund) är jätte rädd för åska så att jag sprang upp till huset. Men hon sov och hörde ingenting. Jag vet nu att hon faktiskt e döv :( fast det e inte konstigt eftersom hon e 15år.

snö?
Nej ushh vad jag e trött på svenska sommarn!! Det har knappt varit någon sol o jag e helt vit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0