SM kval 1 med två underbara ponnisar

Det var första kval idag som var en stilbedömningsklass. Men oj vad det tog lång tid, det tog 3min för varje ryttare. Domarna var Peter Markne o Daniel Zetterman. Istoriah hoppade super fint så jag gick nolla :) Peter sa bara positiva grejer o det lät väldigt bra. Fick 65,6 utav 70, de e väll bra eller? Sen var det en galen ponny kvar som inte vet vad stil e :P Han var sist ut och hoppade super me. Nolla igen :) Peter kommenterade på att jag skulle ha bättre sits över hindret men det e omöjligt med lexus som hoppar rakt upp o ner, annars var allting positivt. Jag var helt förvånad, men Lexus fick så mycket som 65,1 poäng!! Haha ingen trodde lexus skulle få mycket poäng. Så jag e väldigt nöjd med Lexus <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh vad roligt med så höga poäng :) Och resultate för övrigt också!

2011-08-12 @ 23:49:00
URL: http://lovisars.blogg.se/
Postat av: katta<3

tack <3

2011-08-14 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0