Hur mycket vet ni igentligen om mig?

  • Jag föddes i Skövde
  • Jag bodde i Oslo tills jag var 4år
  • Fick min första ponny när jag var 2år o satt på en häst första gången när jag var 6månader
  • Första landet jag var i förutom Sverige o Norge var USA, New York :D
  • Har haft 6 b-ponnys
  • Mamma är Engelsk o Pappa är Svensk
  • Lärde mig svenska o bytte till en svensk skola i 6an
  • Bor i Djursholm (Utanför Stockholm)
  • Favorit färg är rosa o favorit mat e mexikansk.
  • Klänning o  kjol tjej
  • Bästa jag vet är att tävla
  • Har ordning i Stallet men INTE i mitt rum. Mina kläder har sin plats på golvet ;D
  • Gillar Bild, SO o Eng gillar inte Matte, SV o kemi :D
  • Väldigt hård mot mig själv när jag rider o tävlar
  • Har åkt flygplan till andra länder ensam ända sen jag var 8år
  • Morgon trött
  • Har en storebror
  • Gick ett år i ridskola
  • Tappar bort nycklar o sånt lätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0