Ung 08

Vi åkte till ung 08 igår. Det var ganska kul, vi träffade kompisar, spelade spel, fick en massa låtsas tatueringar o små presenter, sprang runt till alla de små tält.
Jag kom även in till loungen som egentligen bara är för 15-19 åringar men jag kom in ändå, haha :D jag var väll så söt ;) nej det tror jag inte. Men det visade sig att exklusiva loungen inte var så häftig som de verkade. Det var bara soffor o stolar där man kunde sitta. Fast man fick gratis dricka som hette Dr Pepper, den var jätte äcklig! :P Det fans en metro mode tält inne i loungen där det var en tävling då man skulle klä en docka. Det var en lång galler med kläder som man fick välja från o om man vinner så får man 2000kr rabatt på affären Solo. Jag tyckte min docka blev riktigt snygg! haha. hoppas jag o sanna vinner :D
Jag fick en låtsas tatuering där det stod ok på men mannen klumpigt nog tog på den fel håll så att det står ko istället :P haha
Vi åker nog inte dit idag igen, fast vi kanske åker dit på kvällen när det e fest.

Kommentarer
Postat av: Flizza <3

Men Neej dr.pepper är jääääääättegott! Jag älskar det :D

2011-08-18 @ 14:56:45
URL: http://fwestling.blogg.se/
Postat av: katta<3

nej ush :P tyckte inte jag :D

2011-08-19 @ 11:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0