Veckans fråga

Hej! 
Jag ska ut och tävla med min ponny nu om några veckor och jag undrar om man ska sätta täcke på dom i transporten! Isåfall vilka täcken använder du. jag har en vanlig transport och han kommer åka ensam ( om det har någon betydelse ) 

Jätte tacksam för svar!

Svar:
Hej, förlåt för sen svar men hade ju ingen internet i Polen eller England. Jag har alltid på täcken när mina åker transport/lastbil. När det är varmt har jag ett sånt där nät täcke och om de e lite svettiga har de fleece på sig. Jag tar på täcken för att flugor inte ska irritera dem men också så de inte blir sjuka eftersom hård vind kommer ifrån fönsterna när man åker. Sen måste jag ändå ha det på Lexus som e vit eftersom han kliar sig på kanterna och blir svart :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0