Visste ni att jag har varit en jockey?

Jo det e sant! Jag som 7 åring och min underbara welsh mountain tävlade i ponnygallopp. Jag tyckte att det var riktigt kul o gick även på ponnygallopp skola på Angarn. O min ponny var ju såå snabb, NOT! nej jag kom sist i varje klass :P men på nått konstigt sätt så tyckte jag det var kul ändå :D Men jag tror det berodde på att man fick en rosett i varje klass även fast man kom sist. En gång var jag sååå glad, jag kom 5a! (utav 5 tävlande men det brukar jag inte säga :D). Kolla på bilderna! vist e de lite gulliga <3
haha glasögonen var väldigt stora :D
alla tävlingar var på täby gallopp :D

Kommentarer
Postat av: lisa

Nej vad söta bilder! :)

bloglovin?

2011-11-15 @ 14:24:12
URL: http://karlstromwahlander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0