bläää skola

Ush ush vilket hemskt ord. Tänk att inte gå i skolan o kunna tävla varje helg och kunna ha många hästar :) Just nu har vi sjukt mycket! Förra helgen var inte kul! 4 stora prov, 2 inlämningar och massa läxor! Jag han knappt rida, så fort jag slutade skolan behövde jag åka hem för att plugga tills typ 22.00 och sen direkt till säng eftersom jag var otroligt trött. Det var ju speciellt inte kul på måndagen när jag hade kommit till Skåne 02.00 på natten och behöva gå upp 4.00 för att hinna på flyget som åkte 6.00. Jag kom då till skolan ca 8.00 och hade två prov i de första två lektionerna :P Jag höll på att somna! På planet drack jag två stora koppar kaffe, haha jag hatar kaffe men alla säger att man blir pigg av det. Hon som satt bredvid kollade på mig konstigt när jag hällde i massa socker o mjölk i kaffet för att det inte skulle smaka kaffe och kollade ännu konstigare på mig när jag klämde min näsa samtidigt som jag drack. HAHA!

Den här helgen har vi också 4prov med lite förhör o inlämningar. Kommer vara en tuff vecka :P Det värsta är att jag verkligen MÅSTE få bra betyg, annars kommer jag inte in på nått bra gymnasium! Det är liksom hela mitt liv som står på spel, fatta vad läskigt o vilken press man har! Men det e bara en vecka kvar av skola! Jag ska seriöst sova hela lovet! Det kommer vara såååå skönt med lov <3 <3 <3

Eftersom jag inte tävlar under helgerna på lovet så kommer kunna blogga mycket mer :)
MVG!!! I matte, stolt :)

Kommentarer
Postat av: Elsa <3

Du e så sööt! <3

2011-12-12 @ 09:08:18
URL: http://hoppbruttan.blogg.se/
Postat av: katta<3

aaaw nej det edu som e söt <3 <3 Hoppas du kommer in till vårt stall :)

2011-12-13 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0