Svar på lite frågor

Postat av: Elsa
SUPER FIN BLOGG! 
Snälla kan du inte blogga på vardagarna också! Vill läsa! Din blogg är ju typ den enda värdiga hästbloggen nu för tiden, haha! :)
tack <3 Nej jag kan inte, har aldelles för mycket i skolan. Du kommer förstå mig sen när du går i 9an. Men jag kanske kan blogga på vardagarna på lovet, får se :)


Postat av: Evelina
varför var inte lexus med på sm ? :)

Eftersom de e så otroligt olika så ville jag koncentrera mig på bara en. Jag valde ju Lexus förra året då jag blev 4a :) Nu blev jag ju 3a med Istoriah. Kan ske tar Lexus nästa år ist <3


Postat av: Emma
Evelina, han hade kanske inte kvalat, eller så var han kanske skadad! :O

Jo det e såklart han e kvalad och nej han var/är inte skadad :)


Postat av: Astrid
två frågor:
1) Gick du på Stockholm International school innan? 
2) Ska du på kurs för Sylve den 9-10 December?? (: 
Kram
1) Ja den i Djursholm, inte den i stan elr den i NäsbyPark. Har gått i svensk skola snart 3år nu :)
2) Nej :( Men vi får vara på samma kurs nån annan gång, jag får skriva på bloggen vilka datum jag ska på kurs. Men hoppas du hade kul :)
kram


Postat av: elin
hej!
vad kostar det egetligen att åka på en internationell tävling, allt som allt? flyger ni hästarna? kan du inte göra ett utrustningsinlägg o ett inlägg med bilder från ditt stall? :)
Hej Elin <3 Nej vi flyger inte hästarna, aldelles för läskigt tycker jag :D Det kostar ung 6000-7000kr per häst om man inte bor på hotel som då kostar mer. Vad menar du med utrustningsinlägg? Ja jag kan ta lite bilder av stallet :)


Postat av: Micaela
Bara en fråga!! 
Pratar ni mkt engelska hemma hos dig??
Om du pratar mkt engelska, varför gick du inte i engelska skolan? Jag förstår om det är pga reglerna!! :)

Vi pratar nästan bara Engelska hemma. Jag gick på Brittish international school i Djursholm tills tre år sedan då jag bytte till en Svensk skola. Jag bytte eftersom vi alla i familjen ville stanna i Sverige o jag ville lära mig Svenska.


foto av: Matilda Granath Nerell



Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Hej, jag fattar lixom inte, är du utländsk? i så fall vart kommer du ifrån?? Sen vill jag bara säga att du är en stor förebild & en riktigt duktig ryttare!:)

2011-12-13 @ 20:56:32
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Jakob

Jag undrar också om du är utländsk och vart du kommer ifrån? :) Tycker du är jätteduktig och dina hästar är riktigt fina!

2011-12-14 @ 09:08:18
URL: http://stylegeeks.blogg.se/
Postat av: katta<3

Johanna: haha nej jag föddes här och bott här nästan hela mitt liv men min mamma är Engelsk så gått i Engelsk skola. Å tack vad gullig du e <3



Jakob: Tack :) Ja de är fina men det har varit hårt arbete att få dem så.

2011-12-16 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0