Annan uppfattning om Lexus :P

Jag tränade i Såstaholm för Daniel häromdan. När jag satte upp mig i ridhuset så började han hoppa omkring "stor förvåning :P" Alva en 10 åring i vår grupp kom upp till mig o frågade om Lexus var en dressyr häst. Jag såg lite förvånad ut så hon fortsatte. Ja, en sån där spansk Andalusier.
Tyckte det lät väldigt positiv. Men aldrig förut har jag hört eller tänkt Lexus som en Andalusier. Vad gulligt av         henne. Tycker ni han ser utsom en andalusier?
Här e en bild på lexus när han är samlad och under är en bild på en Andalusier;
Lexus
Andalusier  -   haha Lexus kanske inte har så stor hals "men nästan" :P
Haha lite likt ändå ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla vilken nacke på den i mitten :O

2011-02-02 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0