Bom - Oxer - Bom

Det här hindret ska vara i en cirkel. Super bra för hästar som hoppar långt upp istället för "fyrkantig" upp. Förstår om ni inte fattar, här får ni två bilder så ni fattar lite bättre.
haha, jag vet att min ritning inte är så fin men ni förstår lite iaf.
Om du tränar på det här hindret i båda varven kommer din häst få mycket finare språng :) Tips är att komma i lite kortare gallop än vanligt så att din häst måste ta i mer.

Viktigt: Det är viktigt att fram bommen och bak bommen på hindret är lika högt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var står dina hästar?

2011-02-03 @ 21:25:15
Postat av: katta<3

Om du bor utanför stockholm : Norr om Stockholm nära Täby.



Om du bor i Stockholm : Mellan Arninge och Vaxholm. Stallet ligger på Rydboholmsgård.



Själv bor jag i Djursholm (Danderyd) 15min ifrån stallet.



Var bor du?



Kram katta <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-03 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0