Glad alla hjärtans dag <3 <3

Eftersom det är alla hjärtans dag så får ni läsa lite extra spännande. Ni ska få läsa om mina 10 hemlisar!!! XD
  1. Sover ofta med mina 5 år gammal Hello Kitty pyjamas <3
  2. Var väldigt hinder höjd rädd ung ett år sen ;) Fast bara på träning.
  3. Var skallig i ung ett halft år
  4. Väldigt lat :P
  5. Kom sist i varje ponnygallop tävling jag var i med min lilla Welsh Mountain.
  6. När jag blev 4:a i SM så gröt jag, fast av glädje.
  7. Har aldrig åkt själv kommunalt : /
  8. Jag är vegetarian i skolan me äter kassler hemma XP
  9. Jag är en riktig badkruka!
  10. kan äta hur mycket chokladglass som helst!! Äter enkelt en hel förpackning Ben&Jerry <3
Puss & Kram <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0