Jag är världsmästare på pigga hästar!! :o

Jag fick Lexus som nog är en av Sveriges piggaste ponny att skritta och trava sakta runt hela skogsslingan! Lexus SKRITTADE upp för galloppbacken, jag blev helt chockad. Ett tag undrade jag om någon jag hade fel häst :D Det var en fantastisk ridtur med sol. Lexus var så gullig eftersom han kollade runt på alt och njöt av solen.

Hur gjorde jag: Jag satt stilla och tungt på sadeln lite bakåt lutat. Sen hade jag faktiskt långa tyglar. Han fick bestämma farten lite själv.. MEN han fick aldrig trava fortare än jag själv ville. Om Lexus började stutsa så stannade jag honom och sa nåt argt sen så lotsades jag inte som något hade hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0