Brim <3

Träffade sötnosen idag :D åkte hela vägen till mjölby, fast värt det. varför jag åkte dit var pågrund av att Brim är såld! Ville träffa nya ägarna och je tips. Jag är sååååå glad att Brim är tillbaka i Sverige och inte är i England. Kommer se lilla Brim på tävlingar <3 <3 Flickan som köpte honom värkte väldigt gullig och snäll. Hon har aldrig haft en egen häst. Brim blir helt perfekt för henne. Hon ska börja med LD som låter bra.
Man såg att Brim verkligen kände igen mig och att han blev glad. Fick verkligen anstränga mig att inte börja gråta. Det blev väldigt känslosam. Älskar dig Brim <3 <3 <3 <3 lyckar dig all lycka i framtiden.
kram <3 <3
2008   ponnySM

Kommentarer
Postat av: Flizza ♥

Söööööta briiim! ♥

2011-01-22 @ 18:30:50
URL: http://flizza.blogg.se/
Postat av: katta<3

hoppas verkligen det går bra för honom och hans nya ägare. :)

2011-01-23 @ 00:41:25
Postat av: Anonym

Hej Katarina!!!

vi har nyss varit på vår 6 tävling!Vi kom hem med en blå rosett.Ja var på väg häm från en tävling när vi stanade på Sharpman.Malin,trodde att det var du men vi vågade inte gå fram.(Malin var med när vi titade på Brimme)Malin var även med i Falkenberg,hon sa att du var med.Hoppas att det gick bra!!

/Malva&Brimme

2011-07-13 @ 22:16:49
Postat av: malva

Hej!!

om du söker Brimme,Malva får du se vårt första ärevarv!då vi kom 2:a,min kommpis peta ner mig med 1s!!

/malva

2011-07-14 @ 08:56:59
Postat av: katta<3

Hej Malva <3

ÅÅÅ vad kul att det går så bra :) Prisutdelningar är det bästa han vet, speciellt när han vinner :D Nej det var inte jag ni såg på Sharpman och jag var inte heller i Falkenberg. Jag skulle vilja träffa dig och Brim <3 kanske kan träffas nån dag. Ushhh vad jag saknar Brim, men jag vet att han är i goda händer. Här är mitt mail; [email protected]

puss o kram <3 <3 katarina

2011-07-14 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0