Godmorgon från ganska soliga FALSTERBO <3 <3

Idag är det Grand prix :P lite nervös jaaaaaa :P Det var sjukt kul att hoppa på den banan med alla tusentals folk som kolla och känslan när man kommer in är åbeskrivligt fantastisk. Jag var sååååå nervös igår i framhoppningen, men när jag kom in i banan släppte allt :) Det jag var mest orolig för var faktiskt ettan :P som jag klara yaaay:D. Tidigt imorse trimmade jag Istoriah vid framhoppninen. Jag var inte den ända som tänkte rida innan klasserna började... Malin Baryard, Rolf Göran, Angelika Augustsson, Peder Fredriksson (som jag redan känner ;) ).... och många mer kända. Angelika var jätte snäll och sa hej!!!! :O
Kolla vad jag fick <3 :) Fin va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0