Har ni lika dålig kondition som jag? : /

När man rider får man faktiskt inte bra kondition även fast man säger det till gjmpa läraren :D Men det är ändå viktigt att ha bra kondition. Fast mitt problem är att jag aldrig har tid med att typ springa, så jag har mitt eget lilla knasiga idée. När jag ska trava av lexus vill han aldrig trava!! Så då hoppar jag av och springer med honom runt många varv. Lexus kollar helt fundersamt ut och tror jag är heeelt galen, som jag kanske är haha :D Fast jag klarar typ bara 4 varv runt ridhuset (som är ganska stort ändå) sträck utan att vila. Jag vilar lite och sen springer mer. Kom ihåg att det är VÄLDIGT tufft att springa med ridskor/stövlar på ridunderlaget så 4varv är inte så himla dåligt. Jag har bestämt mig att springa efter jag ridit varje dag(får se hur länge det håller ;D).

Haha det ser nog väldigt roligt ut när jag springer och drar en lat Lexus bakom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0