Inget hästinlägg men kul ändå :)

I torsdags åkte jag tåg upp till Göteborg där jag var hos min kusin. På morgonen fick jag följa med till hennes jobb. Hon har världens coolaste jobb då hon är stylist på Monki!! :D Jag fick kolla på  hennes häftiga och färgglada kontor. Nya vår kollektionen hade precise kommit så mitt jobb var att pricka av allt som kom och sen hänga i studion på rätt säsongs galler. Det var faktiskt kul, speciellt eftersom jag fick kolla på alla nya kläder som var grymt snygga. Fick också hjälpa Sara(min kusin) att välja en snygg modell. Har ni varit i Monki affärerna? De är väldigt färgglada och roliga precise som kontoret. Var bara där några timmar då tåget gick 11.42.

Ett av deras butiker
:)
:)
:)
Studion
Studion

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa:D älskar monkiaffärerna:) btw, kul med ett inte hästinlägg ibland så man får lite variation;)

2011-07-16 @ 13:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0