Nationshoppningen

Tittade precise på nationshoppningen som var 160cm. Sverige och Tyskland ledde med 4fel i första rundan och Irland två med 8fel. I andra rundan fick Tysklannd 4fel och Sverige 8fel medans Frankrike som tidigare hade 12fel slutade på 0fel. Alltså vann Tyskland med 8fel och två kom Sverige och Frankrike.

 

 

Malin Baryard Johnsson

 

Angelika Augustsson

 

 

Peder Fredriksson

 

Rolf  Göran Bengtssson

 

Första omgång

 

4fel

 

0fel

 

8fel

 

0fel

 

Andra omgång

 

0fel

 

8fel

 

10fel

 

0fel

Min lilla tabell
Det var många fantastiska hästar men det var en jag föll kär i <3333 Den tävlade för USA och gjorde jätte bra. Den var ganska pigg och var väldigt liten, såg ut som en maxad ponny. Även fast den var så liten hoppade den högt över varje hinder. Jag frågade pappa om han kunde köpa den åt mig och han sa " ja visst prinsessa" :D :D

SÅÅÅ SÖÖT!!
Visst e den liten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0