Peder Fredriksson min BFF ♥

När jag och felicia gick till the Showoffice för att anmäla närvaro och få en boxplats stod mamma i kön för att komma in till stallområdet. Mamma var i hästdelen av lastbilen och kollade till Izzie medans kön stod still. Kön började rulla och så såg hon en man med riktigt ''fanciga'' kläder hoppa in i lastbilen. Hon trodde att det var en ur ''falsterbo crew'' som gick in för att köra eftersom att det kanske var brottom. Hon frågade om det var brottom, mannen såg jätteförvånad ut och sa ''förlåtförlåt! Jag trodde att det var min lastbil!'' Mamma kände igen honom men kunde inte sätta fingret på vem det var. Senare kom Sven Ingvarsson ''en känd hästkille'' och frågade varför Peder Fredriksson hade varit i hennes lastbil, Mamma blev jätteförvånad och sa ''VAR DET HAN??!!!''
Lite senare när mamma var i stallet ringde en person henne från dolt nummer, den sa att en tysk häst hade sparkat lastbilen, och att hon skulle komma så att inte ägaren till hästen sprang iväg. Mamma gick till ägaren och sa att hans häst hade sparkat lastbilen, då sa killen: ''ja jag vet, min häst sparkade på Peder Fredrikssons lastbil.'' Mamma fick då förklara att det var hennes lastbil och inte Peders, han blev helt paff och tappade hakan! :)

Nu vet ni att jag har en likadan lastbil som Peder Fredriksson. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0