Artikel om mig!!! :O på JumpClubs hemsida!

Mot Falsterbo!

Katarina åker till Rekasta för att träna för Lotta varannan tisdag. Näst sista helgen i maj kvalade hon till Tretorn Grand Prix som rids under Falsterboveckan med ponnyn Istoriah La Bree genom att vinna MsvA i Högbo. Det innebär att hon är en av sammanlagt 8 svenska ponnyryttare i Sverige som kvalat till tävlingen.

- Förra året var jag och tittade på tävlingarna i Fasterbo, berättar Katarina. Då bestämde jag mig för att försöka kvala i år. Och jag lyckades!

Katarina berättar att hon är lite förvånad att hon kvalat just med ponnyn Istoriah La Bree.
- Jag trodde mer på Lexus Justice, min andra ponny, säger Katarina.

Katarina vann Msv B klassen med Lexus Justice i Högbo och hon tror att hennes chanser i Falsterbo är stora.
- Jag satsar på att vinna. Lotta ska hjälpa mig med planeringen fram till tävlingarna.

Vi önskar Katarina lycka till. Vill du följa hennes framfart på tävlingsbanorna så kan du läsa hennes blogg på http://kattabork.blogg.se/


Mari Zetterqvist Blockhius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0