Fredags klass :)

Igår tävlade jag i Björbeck. Det e så himla häftigt och skönt att åka en halvtimme till en nationell tävling. Lämnade stallet klockan 2.00 och kom hem klockan 6.00! :O Det kändes jätte konstigt och jag fick panik på morgonen att vi skulle missa klassen.

Jag hoppade en LA eftersom det alltid är super bra att gå ner några klasser när man hoppat stora klasser länge. Både ryttaren och hästen får mycket självförtroende. Sen är det också bra att de får ha lite kul och skutta runt en liten enkel bana.

Mitt mål var att hoppa en fin nollrunda med båda. Som jag gjorde :D Blev även placerad med Lexus, blev 4:a. Men oj vilken svår gräsbana!! Om jag tyckte LA var svår hur kommer MSVA gå på sön:P Banan var extremt kuperad som gjorde det väldigt svårt. Vad glad jag e att jag hoppade LAn så jag fick känna lite på banan. Glömde kameran i Stockholm så att det blev ingen film :( men kanske köper en kamera idag.
Puss puss <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0