Har tråkigt :P

Sitter i min zit zack o har tråkigt, klockan är 2.04 :P Jag orkar kostigt nog nte sova o facebook har blivit tråkigt så vad tror ni knasiga jag gör då... Jo söker på google "Online häst spel" och kolla vad jag hittade för roliga spel :D

http://sv.freeonlinegames.com/game/horsey-racing.html

och

Kanske inte är så kul men jag är övertrött och garvar. Första spelet fick jag inte äns hästen att galoppera, klickte på ALLA knappar förutom musen :P

Lyssnar även på en riktigt skön låt från typ 30-talet sm heter Gamle Svarten av Cack Israelsson. Somnar nog om jag lyssnar mer... Sjöng på den hela tiden jag red :D handlar om en häst <3 Blivit min nya favolåt ;) Nej inte min favo låt men jag gillar den. Vet inte varför men älskar melodin och texten. Ni tycker nog jag e knäpp när ni hör den :D haha. Finns på Spotify

Jaja, ska ligga i sängen och lyssna på den nu tills jag somnar :D godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Lina (FRÅGA)

Vet inte om det går att fråga här? Men vet du ngt bra hoppläger/träningsläger där man kan låna en häst elr ponny på lägret? =) <3

2011-06-16 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0