Lördags MSVB

Idag gick super <3 Fast det blev inte som jag ville. Mitt mål var att bli placerad med Istoriah och bli nolla med Lexus fast inte placerad. Men så blev det inte, istället vann jag med Lexus och 3a med Istoriah. Jag blev väldigt nöjd med båda rundor. Eftersom det inte var en viktig klass provade jag att se hur Istoriah hoppar med fart på omhoppningen. Men som ni ser går det inte så bra, två ner :P Men nu vet jag det o gör inte om det:) Varför jag inte ville vinna med Lexus är för att han i sitt huvud alltid måste vinna en klass på ett meeting. Därför kommer han vilja vinna nu när det e MSVA och då går det bättre. Jag har aldrig vunnit både MSVB o MSVA på en tävling. Bara, bara MSVB eller bara MSVA. Så tänker jag, haha :D Därför tog jag Istoriah till prisutdelningen. Det var jätte varmt och skönt väder :) SOMMAR. Här e filmen. Tyvärr e det pappa som filmar och han är alltid väldigt nervös, så filmen blev sådär.

Kommentarer
Postat av: J

Grattis!:D

Hur många globenhäng har du nu:)?

2011-06-06 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0