Över grensen till Danmark

Nu har vi åkt över gränsen till Danmark. Klockan är ca 10 på onsdag. Såhär är schemat på NM
  • Ons : Veterinär besiktning
  • tor: 115cm
  • fre : ingen klass så ska bara rida
  • lör : 120
  • sön : 125 med 130 i omhoppningen
Det är 8 lag (länder) som tävlar i NM som ingår i Norden. Jag har faktiskt ingen aning vilka länder som är med NM :P För att jag tror inte tillexempel Estland, Litauen m.m har lag. Jag berättar sen när jag ser alla lag :) B-ponnyna tävlar även i NM i år. Det är stilbedömnings klasser tror jag. Ryttarna är otroligt duktiga för att vara så unga :O de är Tom Svitzer, Elenor Malmberg, Maja Feuk, Adam Carey, och en tjej jag inte kommer ihåg namnet på. C-ponny laget består av Kajsa Karlsson, Lizzie Kristiansson, Jackie Georgeson, Inez Örneborg och en till tjej som jag också glömt namnet på :P. Men ååå vad jag e dålig på namn, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0