Skåne

Nu är jag våran fina gård nere i Skåne igen. Jag har en hel dag planerad nu när jag inte har läxor :)
  1. Upp ganska tidigt för att longera Istoriah och Lexus en halv timme innan vi släpper ut dem.
  2. Pynta och ta möbler till ett gulligt hus vi har hyrt hela sommarn. Den ligger bredvid vår gård så där ska Elina vår hästskötare bo.
  3. Städa och fixa lite med gården. Har inte varit här på länge så att det är mycket att göra. Pappa är ute nu och klipper gräset.
  4. Övertala pappa att harva ridhuset och ridbanan. Även klippa hela gräsbanan :D
  5. Ner till en restuarang och äta
  6. Göra iordning stallet; mocka, göra maten, borsta, hö....
  7. Packa upp allt från lastbilen till stallet
  8. Göra iordning allt till tävlingen imorn
  9. Ta in de chocka hästarna
  10. Rida Lexus, Istoriah och Ville (pappas häst)
  11. Klippa och göra fint Lexus och Istoriah
  12. Mata hästarna och sen sova :)
  13. Måste hinna göra nått med lille brorn också :P

Kommentarer
Postat av: anna

äger ni en hel gård nere i skåne OCKSÅ!?!?

står den bara när ni inte är där??

var i skåne??? :O

2011-06-04 @ 19:34:56
Postat av: anna

vad jobbar dina föräldrar med???

2011-06-04 @ 19:35:14
Postat av: katta<3

Hej Anna



Ja vi äger hela gården, den ligger på Bjärehalvön nära Båstad. Vi åker dit när det e lov så den står bara när vi inte e där. Mamma jobbar inte och Pappa äger nått eller några företag. Mer får jag inte säga på internet.



MVH katta

2011-06-05 @ 00:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0