Tävling i Vetlanda :)

Förra veckan i Halmstad regnade ju det så otroligt mycket så vi bestämde oss för att inte hoppa sista dagen och åka till Vetlanda istället. Jag hoppade en klass som var MSVA (130cm) där det var nästan 20 startande. Jag var efteranmäld så hoppade först. Det var en A1:A som betyder att det är 11 hinder i grunden och sen om man är nolla så hoppar man omhoppningen på ca 6-7 hinder efter alla startande. Lexus flög över alla hinder och gjorde en fin nolla. Det var nog en av mina bästa MSVA rundor :) Det var tre som gick nolla och var klara för omhoppning då jag var först. Jag gjorde en snabb noll runda och de andra ryttarna fick press. De fick båda två ett ner så jag vann :) Otroligt att vinna två MSVA på rad! :O Jag har hoppat 4:a MSVAn utomhus och så här har resultaten blivit.... 1:a, 2:a, 1:a, 1:a <3 <3 Kan inte ha gått bättre.

Vi kom hem sent men han rida Istoriah 45 min. :) Istoriah var väldigt sur på mig eftersom hon inte fick följa med. Här är filmen på idag;
Trackback
RSS 2.0