Veckas planering till NM

På onsdag morgon åker jag och mamma till Danmark :) Istoriah har ju vilat från tävling i några veckor och när jag var i skolan då hon var här nere i Skåne reds hon bara ut i skogen. Så såhär gjorde jag för att få henne i topp form innan NM och Falsterbo;
  • Tisdag: Longerade - Markarbete, konsentrerade på att få en bra känsla med avslappnad form. 35 min och sen red jag ut.
  • Onsdag: Longerade - Markarbete, styrke träning. Hoppade även över stuttsar
  • Torsdag: Longering - Markarbete - Blandade övningar
  • Fredag: 30min promenad - Träning med lite lagom hinder höjd
  • Lördag: Red ut - Longering
  • Söndag: (Åkte till Vetlanda med Lexus väldigt tidig så ingen longering) - Markarbete
  • Måndag: Träning med högre hinder - Promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0