3e dagen i holland :)

Hade en väldigt lång dag igår så fick sova 1timme extra. Kom till stallet 9.30. Fick rida Royce igen som var jätte kul :) Fast idag fick jag hoppa!!! Han var så okomplicerad, koncentrerad och hoppade så otroligt fint. Efter jag hade gjort i årning honom så var det fullt jobbande. Det var väldigt hårt arbete och jag blev väldigt trött :P När mamma kom var klockan 2.00 så då åt vi lunch. Efter lunchen visade jag lite vidior på tävlingar så de kunde se. De gav mig många bra tips. Jag visade också tävlingsplaneringen, men de tyckte inte vi skulle ändra nått. Sen åkte vi till affären.
hundarna frös fast det bara var ca +10 ute
Royce <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0