Tävling i Flyinge :)

Den här helgen är det nationell meeting nere i Skåne. flög ner fredag kväll. På lördag morgon var det super fint väder o sol :D O INGEN SNÖ!! :D Jag skrittade lexus och Istoriah i skogen och de älskade det. Ibland bara stannade de och njöt av solen :) Första dagen kunde inte gå bättre. Hoppade LA med Istoriah där målet var att göra en fin, lungn noll runda, som jag gjorde. I MSVb hoppade jag lexus först, planen var samma som Istoriah i LA. Det var super fin runda fast han var SÅÅÅ PIGG! Jag kom ändå 7:a :)
Sen så var det dags för Istoriah i MSVb :D Jag rider aldrig Istoriah snabbt på omhoppningar så jag bestämde mig för att prova. Hoppade först grund omgången nolla och sen så gasa jag lite i omhoppningen. Gjorde snäva svängar ochså. Istoriah tyckte att det var super kul. FICK LEDAR TID :) Men jag hade otur eftersom sista ryttarn slog mig :( Men jag blev super glad för 2.a plats ändå.
1.a EbbaLarsson 2.a jag :) 3. Frida Mårtensson  4. Emelie Svensson  5.a filip Carry  6.a Hedda Walin  7.a Jag :) :)
Bra dag idag och nu ska jag sova.
Puss puss <3 <3
ser ut som en b-ponny,  SÅ SÖT <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0