"Världens" största hästbutik!

Efter jag varit i stallet så åkte jag och mamma till en hästaffär som de tipsade om. Det var en affär som alla topryttare köpte/beställde ifrån. Det tog 1h dit men sååå värt det! Det var väldigt fint där inne och väldigt, väldigt stort! Affären hade minst 100 stycken av varje sak. Om ni nån gång e i holand så borde ni gå dit.
bett. hänger på hela baksidan också :O
alting var väldigt snyggt och prydligt i affären.
det var fint, med stora fönster
sadelgordar på baksidan också :P
bara tyglar!
När jag kom in till affären märkte kvinnan som jobbade där att jag hade mycket (bara ID) kingsland på mig. Så hon frågade mig om jag ville smyg titta på kingslands nya kollektion som skulle skäppas iväg till andra länder. Så nyfiket (som en 3åring som vill kolla på godis ;D) sa jag ja. Det var massa stora kartonger med KL på, i lagerhuset. Hon tog ner lite och visade mig. Det var super fina kläder. Sist visade hon mig en underbar vårjacka som jag blev förälskad i. Jag tog min storlek från kartongen och visade mamma med stora valpögon. kvinnan såg det och sa att hon inte fick sälja men att om jag verkligen ville ha den så kunde hon göra ett undantag. Mamma var JÄTTE SNÄLL o sa att jag fick den! :) Men när hon kollade på priset så kollade hon förskräckt så jag tog den snabbt och gav den till kassan XD
Jag är typ den ända i hela sverige som har den jackan!
Den är såååååå snygg!! <3 <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0