Vill ha sol, sol, sol och sol

Nu är jag otroligt trött på mörka, dystra vintern och bara längtar till sommaren. Igår var det strålande sol här i Stockholm :) På rasten stack jag och Sanna ut och satte oss på en bänk med godis och bara njöt. Efter skolan åkte jag till stallet för att gå en promenad med Lexus. Mina hästar går för en promenad minst en gång varje dag. Tog med mig min 15åriga hund också. Men när jag skulle hämta och ta av täckerna på Lexus galloperade han iväg med halv knäppt täcka. BUSUNGE! Jag förstod att han bara ville leka så att istället för att springa efter honom stod jag bara i hagen och gjorde nått på mobilen. Lexus blev jätte tråkad så han kom till mig. Jag tog honom direkt på promenaden från hagen. Han tyckte det var skönt att gå utan täcke <3
Under promenaden var det lite roligt eftersom min gamla hund var först och drog mig som drog Lexus bakom. När man håller på med Lexus så är han VÄLDIGT LAT! Men när man hoppar på honom så är han väldigt pigg, som ni sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0