Första tävlingen med Lastbilen :) :)

Jag och mamma var sååå sugen på att åka med lastbilen men mamma har inte fått körkortet än. Därför "hyrde" vi en man att köra lastbilen dit och sen ta oss tillbaka. Han bor i Upsala så det är inte så himla långt för honom. Det  har gått väldigt bra och jag äääälskaar lastbilen <3 <3 Den är så smidig o snygg. Det är kul att kunna gå till hästarna när man vill :) Jag och mamma köpte redogjord mat som vi värmde i mikron. Ponnisarna älskade också lastbilen, de tyckte att det var skönt. Nu ligger jag i min mysiga säng och mamma försöker bädda hennes säng. ska sov nu.
God natt <3 <3 <3
redo att lasta
Klara att åka
Läser läxor i onepiece <3
Pimms fick också följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0