Helgen :)

Ska till Högbo istället för Poland. Vi trodde att poland var nästa vecka, så det blir för mycket för Istoriah att hoppa två stora internationella tävlingar på rad. Sen fanns det inte bra klasser heller. Tycker också att det inte är bra att ta Lexus till poland som första tävlingen efter vilan. Det är ju Åby samtidigt nu, men eftersom det började i torsdags blir det bara 4 dagar sen Istoriah tävlade i Belgien.
Det blir spännande att tävla i "stockholm" igen efter såååå länge. Men det kanske blir lite tråkigt eftersom jag inte känner nån där typ. Någon som ska dit? Konstigt nog är jag mer nervös nu till högbo än jag är på internationella tävlingar : / nåt fel på mig? Jaja ska hoppa MSVB o MSVA den här helgen.
Nån som ska tävla, träna? Berätta :) Puss puss <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0