Och jag trodde jag red bra...

Kolla vilka små hjälper han använder o vilka muskler hästen har.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad heter din c-ponny som är tillsalu? kan man hitta någon annons någonstans på internet? om inte, kan du inte berätta lite om den isf för jag ska köpa en till c- eller d-ponny :) typ pris osv. :)

2011-05-31 @ 16:43:18
Postat av: katta<3

Min C-ponny köpte vi från Ingversons. Hon hoppade 120cm i Belgien. Hon hoppade väldigt väldigt fint så vi köpte henne. Men jag hade väldigt otur eftersom i början gick jag nolla i varje klass men sen så började hon stanna. Vi trodde hon bara testade mig eftersom veterinärer inte kunde hitta nått. Tillslut tog vi henne till en annan veterinär i Hölö som hittade att hon hade fel i knät. Som tur var gick alting bra och när man har gjort operationen brukar knät bli vanligt igen o det skulle inte komma tillbaka. Malin Baryards hästar som går världsklass har haft den skadan.Men igen hade vi otur... När hon enkligen var frisk gjorde hon nått i boxen och sträckte ett bakben riktigt ordentligt. Det tog väll heller inte så långt tid men alla hennes muskler försvann och vi fick inte ta en sadel på henne innan hon var musklad. Så när hon var helt frisk var jag för lång och hade fullt upp med Istoriah och Lexus. Jag tror hon har haft vilan eller nått eftersom jag inte hört nått. Men hon har blivit placerad i MSVB iaf. Om hon får nån som hon litar på och någon som rider bra kan hon gå MSVA med inga problem.



Hon är runt 12-14 åldern nu tror jag. Hon är brun med vit bläs. Hon är en maxat C-ponny på 139cm. Hon är blandras med ser väldigt mycket ut som en New Forest. Hon är lagom pigg. Vi vill inte ha mycket för henne.



Om du e interesserad kan jag berätta mer om skadan hon hade och mer bilder.



2011-06-02 @ 12:35:22
Postat av: Flizza ♥

riktigt fin häst på videon! Men jag tycker synd om tjuren, hatar tjurfäktning -.-'

2011-06-05 @ 18:50:41
URL: http://fwestling.blogg.se/
Postat av: katta<3

Ja tycker också synd om tjuren :( hemsk sport

2011-06-05 @ 23:47:23
Postat av: Anonym

vilken hemsk video.. stackars häst & tjur.. DJURPLÅGERI! du rider mycket bättre än han på videon, hästen flyr ju bara från tjuren, han sitter ju bara där å gör så att djuret lider mer och mer

2011-07-26 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0