Onsdag

Ponnisarna fick massage igår så det var bara skritt idag. Red Istoriah och Lexus en halv timme bara så att de kunde sträcka ut sig. Jag red Lexus barbacka eftersom jag trodde att han skulle vara lugnare då. Fast han skrittade nästan halva rundan ändå :D Det var ganska kul att rida honom barbacka när han hoppa runt, det var som att köra rodeo på en sån där låtsas tjur fast gratis! Men åååå vad ont jag fick i rumpan, hans rygg är som en triangel :P Imorgon ska jag ha markarbets träning.

Jag har ont över allt! I rumpan från Lexus, i benen från gjumpan då vi "sprang" 4,4km :P :P :P och i armen för att jag tog nån blodprov imorse. Aj vad ont blodprovet gjorde, nålen var jätte stor! Jag får panik av nålar!

När det gäller skolan så har jag bara 2 prov och 1 redovisning kvar :) :) Imorn slutar jag 13.30 och på fre börjar jag typ 10 och slutar 12.30. Det beror på att många lärare är i Berlin med de som har tyska. Men jag undrar om de kommer iväg på grund av vulkanutbrottet i Island.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0