Placering :) :)

Igår gick SUPER!! :) Det var en 125cm akumelator med joker. Jag fick fullt pott och snabb tid men inte så snabbt som jag trodde. Det räckte till en 7:e plats :) Men oj vad ryttarna gasade. Men väldigt nöjd med 7:e plats men lite synd att jag inte fick gå in till prisutdelningen. Jag vann 700kr men vad ska jag änvända pengarna till? Någon som har förslag (måste vara nånting till häst) När jag väntade för att se om jag skulle in på prisutdelningen stod Istoriah på min stortå och ville inte flytta på sig! :P PONNY! Den är helt blå och väldigt väldigt svullet, kan inte gå på den foten :( Ser lite roligt ut eftersom både jag och mamma haltar, haha :D

Ni skulle ha sätt Jokern!!!! Den var mer som 135 och inte 125! Jag tror att hälften i klassen rev den. Hindret kanske inte ser så högt ut på bilden men den var jätte högt!! Fast Istoriah hoppade långt över den. Vad tycker ni om Jokern?

Kommentarer
Postat av: my

Du har utvecklats såå mycket!:) Du rider riktigt fint!

2011-05-17 @ 16:34:02
URL: http://thejumpingteam.blogg.se/
Postat av: katta <3

ÅÅÅ tack my <3 saknar dig

2011-05-19 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0