Precise åkt över gränsen till Sverige :) :)

Den här helgen har varit okej. Inte så nöjd men det kanske är på grund av att det var första ute tävlingen. Jaja kan inte gå bra varje helg. Första dagen var en 120cm på stora banan där jag fick 4fel. Det var nerför backe och jag kom lite för nära till en oxer så hon rev. Andra dagen gick super bra om också var 120. Det var e A1:A alltså 10 hinder och sen omhoppning  efter klassen för de som gick nolla. Jag och Istoriah gjorde en super fin runda och gick nolla. Omhoppningen gick ganska bra, jag tror att jag blev upstressad när det var omhoppning som jag måste träna på. Jag kom in tajt på en comenation men hon stannade. Jag tror inte hon riktigt fattade. Men jag var envis och tog samma sväng igen för att jag ville klara det. Då gick det. Jag fortsatte min plan som jag är stolt över. Många saktar ner eller tar längre vägar när de river. Men min 4fel räckte till en 6te plats :) Fick en gul rosset, haha kan lura alla o säga att jag kom 3:a ;D Hälften kom till final och jag kom in. Då var det dags för Grand Prix. Det var världens längsta bana med 12 hinder i grunden och 19 språng + vattengrav. Det var bara 2 som blev nolla av C-ponnyarna så då blev det ju lite mer spännande. Men det gick inte lika bra den här gången. Rev 2an och 9an :P 8fel. blääää. Men det var inte bara jag som hade problem. Utav 30startande var 7 uteslutna.
Dragkedjan på mina stövlar gick sönder så fick tejpa runt stöveln med silver tejp. Så SNYGGT! NOT. Har otroligt ont  i ryggen nu så ska in till doktorn. Kan knappt gå och hade förfärligt ond när jag red. Nu ska jag till lilla bus Lexus <3 Saknat honom. Hörde att den som skulle ta ut hästarna glömde att inte ta av grimman så att ingen fick in honom. Han var ute tills klockan 23.00 :D BUS! Jag tror att han protesterade att jag bara tog Istoriah till Drammen.
Jag och Maria som gick banan med mig.
Vidio kommer snart. Måste ladda ner dem när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Mirja och Ida Franzén

Du är verkligen jätteduktig Katarina! Var nöjd med dina resultat, suprebra gjort tycker vi!



Kram o hoppas vi ses snart! Mirja o Ida

2011-05-03 @ 17:36:34
Postat av: Katta<3

tack tack <3 Hoppas vi träffas snart :)

Kram<3

2011-05-04 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0