Träning i Holland

Igår tränade jag en privat lektion med storiah för en väldigt väldigt bra tränare. Tyckte han var super och såg varje liten detalj. Lärde mig väldigt mycket och fick så mycket erfarenhet. Det var en tuff lektion som varade i 2timmar. Jag var helt slut och drack 3 stora glas vatten. Det var så fint väder också. Temperaturen var 30-32° C och därmed var Holland den varmast landet i HELA EUROPA igår :) Hoppade 140 hinder på slutet som gick super, Istoriah hoppade så enkelt över hinderna. Imorn efter skolan åker jag tillbaka till Holand. Istoriah älskar att vara där och blir väldigt bortskämd. Idag ska hon få 2timmars massage :D haha
puuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0