Veckans fråga

Om ni har någon fråga som ni undrar över så kan ni kommentera under. Ni får fråga vad som helst. Fick några bra frågor idag;

  • När började du rida? Hur många hästar har du haft? Berätta om din första häst.
Svar: Jag började rida när jag var 2år. Jag bodde i Oslo då men hade en stor gård i Västegötland där jag red. Jag har haft 11 hästar; en A-ponny, sex B-ponny, en C-ponny, två D-ponny, och nu en Stor häst. Min första häst fick jag när jag var 2år då den föddes så jag red mamman istället. Fölet heter Tess och är en Shettis. Men Tess var inte så snäll eftersom hon bockade, bet, var busig och var otroligt pigg. Så det blev faktiskt så att jag red mamman mest. Vi sålde tillbaka henne till dem vi köpte Tess av och köpte istället en snäll och fin Welsh Mountain. <3


Visst sitter jag bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0