Frågestund :)


Kommentarer
Postat av: emma

tack katta



1. hur hög e den hästen på bilden? den du tävlar SM på?

2. hur gammal är du?

3 vart bor du?

4. sponsras du av något företag

5 vem är dina bästisar inom ridsporten

6 tävla du i fbo?

7 ska du t globen o gbg

8.

2011-11-12 @ 23:26:28
Postat av: De du!

Varför har du bara med isthoria på sm och inte Lexus??? :D

2011-11-13 @ 00:21:02
Postat av: johanna sällström

Jag vill först bara säga att du e en jätte duktig ryttare! sen undrar jag, kan inte du lägga ut ett inlägg där du skriver om alla dina ponnyn du har haft & har?:)

2011-11-13 @ 10:38:11
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Emmy

1. Hur många läsare har du per dag?

2. Vilka är dina favorit bloggar?

3. Finns det några ponnyer / hästar i stallet där du står nu eller i grann stallet som du tycker är extra söta? Kan du lägga upp en bild på dom då?

4. Vem tycker du är den duktigaste ryttaren i ditt stall eller grannstallet?



:)

2011-11-13 @ 11:11:31
Postat av: Elin

Hur länge har du ridit ? :)

Vem är din förebild inom ridning?

2011-11-13 @ 16:59:20
URL: http://prekness.blogg.se/
Postat av: Bella

Hur lång är du? :)

Vad har du för skostorlek? ;))

2011-11-13 @ 18:11:19
Postat av: Katta<3

Hej Emma :)

1. Istoriah är 148cm

2. Jag fyllde nyligen 15

3.Jag bor i Djursholm utanför stan (alltså Stockholm)

4.Ja Mountain Horse sponsrade alla EMryttarna

5.Oj, den e svår.. Det e nog Eneas Hållsten

6.Ja det gjorde jag :) 4fel i omhoppningen och blev 6a

7.Jag ska till Globen, fast bara för att heja på mina kompisar :)



Hej De du ;)

Eftersom det e bättre att bara konsentrera sig på Istoriah eftersom de e så olika, jag tog ju bara Lexus förra året då jag blev 4a :) Så jag tar Lexus till två Grand Prix i Holland ist. Det är så få starter i SM också, så blir så stressigt.



Hej Johanna :)

Tack <3 Ja det kan jag göra :)



Hej Emmy <3

1. Jag bloggar ju bara på Helgerna så jag har ung 300 på fre-sön. Men i sommras när jag bloggade varje dag hade jag många fler.

2. Jag läser faktiskt inga andra bloggar

3. Det är väldigt många hästar i stallen och jag har ju inte sett alla speciellt inte på nära håll. Fast jag tycker D-ponnyn Mulligan som står bredvid Istoriah är väldigt söt. Jag kan lägga upp en bild på honom om du vill :)

4.Oj det vet jag inte! Brukar inte rida samtidigt som andra och rider alldrig på volten. Men det finns en tjej i grannstallet som har en B o en Cponny som jag sett rida bra :)

Varför undrar du om 4an o 5an?



Hej Elin <3

1.Jag började rida när jag fick min shettis som 2åring :)

2. Mathijs van Asten är min förebild



Hej bella <3

Jag är 170cm lång och har 39 som sko storlek :D

2011-11-13 @ 23:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0