Kval2 med en fantastiskt Istoriah <3 <3

Idag byggde Maria en svår bana som många inte klarade av. Många hinder var maxade och väldigt nära väggarna. Men jag tycker att det var en väldigt bra och rytmisk bana. Istoriah var helt fantastisk idag igen :) Hon hoppade runt som om det vore 80cm och var inte nära nått hinder. JAG VAR NOLLA!! Det betyder att jag går in till finalen med noll fel :) Men nu har jag besämt mig för att inte klanta till det i finalen som jag brukar göra :P Det e bara två andra som också e nolla till finalen och tre med 4fel. Av C-ponnyna är det inga nollor och det är Cornelia Georgson som leder, sen är det 2nollor av B-ponnyna som är Tom Svitzer och Cajsa Soberon. Det e en bild på mig på första sidan av ridsportförbundet!! :O
Här är filmen från idag :)

Kommentarer
Postat av: moa

sjukt grym är du!! red du i falsterbo i somras? hur gammal är du?:) kan du inte ha frågestund? moa

2011-11-12 @ 22:29:36
Postat av: Anonym

hur hög är din häst? ser rätt hög ut? nermätt? xd



troru man kan mäta ner en häst som är mellan 150cm - 155cm?

2011-11-12 @ 22:31:01
Postat av: katta<3

hej moa <3

tack :) Ja jag red i falsterbo då jag fick 4fel i omhoppningen och kom 6a. Jag fyllde precis 15 :) Jo det kan jag



Istoriah ser bara större ut eftersom hon är så kraftig och musklad. Hon är med inga problem 148cm.

Det tror jag nog går eftersom på tävlingar och alla länder förutom Sverige så får Dponny vara 152cm. Men man måste veta knepen om den e 153-155, då e det lite svårt.

2011-11-14 @ 07:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0