MEDALJ!!!!!

Äntligen har jag fått en medalj i SM!! Nu har jag klarat alla mina mål :) I grunden var jag väldigt nervös så red inte alls som jag brukar då jag fick 2ner :( Jag blev ledsen, men sen sa mamma att det skulle vara omhoppning för broms medaljen. Så jag hade fortfarande en liten skans :) Först ut i omhoppningen var Kajsa som fick typ 19fel, efter det var det Filip Ågren som fick 4fel. Då var det bara jag kvar och en medaj om jag gick nolla. Ush det var inte kul att komma in dit då man visste att om jag inte var nolla så skulle jag inte få medalj. Men jag tog ett ljupt andetag och red hela banan nolla. Ni fattar inte vilken känsla det var att galloppera till sista hindret! Över hidret visste jag... jag hade fått medalj!! :)

Prisutdelningen var mäktig o jag tror inte jag kunde le mer än jag gjorde. Jag är verkligen jätte nöjd med Broms. I prisutdelningen stod jag ju bredvid Philip Carey som var så rolig då han bara babblade om vad som helst helt oberörd att det var prisutdelning på gång.....har du en kille, nån på G...o massa sånt. HAHA lilla Philip vad söt han är. En annat underbar kille är såklart Filip som var lite ledsen över att inte få medalj :( Men han var på prisutdelningen och var med oss efter, som var starkt gjort tycker jag :) Ja alla var snälla på SMet och jag har många att tacka som tex. Maria som gick banan med mig o Natasha, Malin och Mirja som hjälpte till med Istoriah :)

Här är sista filmen från SMet 2011 :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Boberg

Grattis! Jättefina rundor! :)

2011-11-14 @ 08:34:25
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Lena

Stort GRATTIS Katarina V



Lena .Franzen



2011-11-14 @ 13:36:58
Postat av: johanna sällström

Grattis! du e vekligen värd medaljen:D

2011-11-14 @ 16:28:27
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: Maja

Fyfan vad bra! Satt och höll andan typ,verkligen jättebra kämpat!

2011-11-14 @ 18:01:09
Postat av: Elsa

Suveränt Katarina! Du är så jävla duktig och så himla värd den där medaljen, som du har kämpat tjejen! Om jag ska vara ärlig är jag lite avvis på dig för att du är så himla duktig, och har så otroligt fina ponnyer!!! <3

2011-11-14 @ 21:11:47
Postat av: ida ericson

grattis!! du rider verkligen jätte bra och har sjuuukt fina hästar!! :)

2011-11-14 @ 22:06:52
URL: http://idaericson.blogg.se/
Postat av: katta<3

åååå mina gulligaste läsare <3 <3 älskar er

2011-11-18 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0