Min älskade Arlanda <3

Nu sitter jag o väntar på att få gå in i flygget :) Jag flyger till Bryssel där en taximan kommer stå med mitt namn på en skyllt. Han kör mig till tävlingen där jag träffar mina tre sötnosar o rider dem. Elina vår sorts hästskötare är också där :) Hon är jätte snäll och e super bra med hästar! Jag e JÄTTE spänd :) juste när jag va på väg hit utanför security var det några försäljnings män som undrade om jag jobbade o ville ha ett SAS kredit kort (nåt sånt iaf) :) Då sa jag att jag pluggade o då frågade han om jag var i universitetet! Haha jag ser äldre ut, jippi <3 han blev jätte förvånad när jag sa att jag gick i högstadiet :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0