Ny medaljör!

Jag fick reda på det här några nagar sen men vågade inte berätta tills nu när det står på Ridsport. Kajsa Soberon som vann SM för B-ponnysarna hade inte kvalat till SM så hon måste lämna tillbaka sin medalj. Jag har ingen aning om de visste det eller om de inte bara kollade på reglerna, men om det var på flit tycker jag det var riktigt dåligt gjort. Eftersom det är väldigt synd för Tom som inte fick göra intervjuerna, priserna, hedern... Men jag tror ändå inte de gjorde det på flit.

Stackars Kajsa :( hon måste vara jätte ledsen!

Silver fick då Julia Hallberg med Flying Dragon och brons fick Klara Mattsson med Munsboro Hyland.
mer information om det finns här.
så fina <3

Kommentarer
Postat av: Alma Ranebo

Om jag förstått det rätt så var det kvalet mellan LA till msv som hon bara hade två nollor istället för 3, tror att de hade missat de nya kvalreglerna med tre nollor i La. Otroligt tråkigt..

2011-11-24 @ 09:09:52
URL: http://almaranebo.blogg.se/
Postat av: katta<3

Ja det e det verkligen! :(

2011-11-30 @ 09:16:35
Postat av: sissela

hon hade ett ner i omh i ett av kvalen i LA. hon var den värdiga vinnaren, hon red bäst

2011-12-13 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0